هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

تولد مامانی و عید غدیر

1393/7/22 23:49
نویسنده : مامان بهناز
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلللللللام به خوشکل طلای خودمniniweblog.com

عیدت مبارک خانومی.این سومین عید دختر نازمه .اولیش عید فطر دومیش عید قربان بود و اینم عید غدیر.niniweblog.com

ایشالا زیر سایه حضرت علی تن و روحت همیشه سالم باشه عروسک ملوس من

بیست مهرم(شب عید) تولد مامان نازی بود.که بابایی براش تولد گرفتniniweblog.com.امسال تولدم با همیشه فرق داشت یک تولد خاص با حس خاص.موقع شمع فوت کردن یه وروجکniniweblog.com تو دلم شنا می کرد و انگار میخواست بیاد بیرون.الهی قربون لگد زدنات بشم.

تازه امسال یک مهمون عزیز ذاشتیم اونم مامان زهرا جونی بود.الهی فداش بشم هفدهم عصر اومد پیشمون تا هم تنهایی من و دختر قشنگم رو پر کنه هم اینکه برای نفس من سیسمونی بخره.

روز عیدم توی این روز قشنگ اولین خریدت رو که سرویس تخت و کمد بود رو سفارش دادیم.niniweblog.com

ااااااااخ مادر چیه که همیشه باید زحمت بچه هاش رو به خصوص دخترش رو بکشه.امیدوارم عروسک من که به دنیا اومد احترام مامان جونی مهربونش رو خیلی نگه داره.عسلم من مامانم رو خیلی دوست دارم ولی ازش دورم و خیلی سخته.جون مامان منو تنها نذار و همیشه پیشم بمونniniweblog.com.

راستی فدای چشمات بشم یکشنبه شما خوشکل بلا رو بردیم دکتر 4.5 ساعت تو نوبت نشستیمniniweblog.com!!!!!خانم دکتر گفت عشق مامان حالش خوبه فقط فشار مامان بالا بود و نوسان داشت که بهم استعلاجی داد تا استراحت کنم  خواست رژیم غدام رو کم نمک و پر از میوه و لبنیات کنم تا مشکلی برای دخمل نازم پیش نیاد.مامان زهرای مهربونم  داره هی غذاهایی که دکتر گفته برامون درست می کنه .الهی فدای دستای عزیزش بشمniniweblog.com.

دخترم تمام هستی من قربون قد و بالات بشم ایشالا بتونم خوب ازت نگهداری کنم.اونقده با لگدات حال می کنم که دوس دارم همیشه تو دلم بمونی و مال خود خودم باشی.

عاشقتم عاشق تو بابای عزیز و مهربونت که این روزا کارش خیلی زیاد شده.خدا شماهارو برام سالم و شاد نگه داره.بووووووووووووووووسniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رخساره
23 مهر 93 0:41
بهناز جان بهت تبریک میگم و حال و هواتو میشناسم خیلی دلچسبه فقط میتونم بگم با تمتم وجود ازش لذت ببر ایشاله دختر نازت هم سلامت بیاد بغل مامان و بابای مهربونش[ سلام رخساره جان .ممنونم که به ما سر زدی. ممنون از دعای قشنگت]