هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

ادامه تولد و تولدبازی ۵ سالگی

1399/1/25 8:01
نویسنده : مامان بهناز
476 بازدید
اشتراک گذاری
عرووووسک مادر .هانای نازنینم.نور چشمم.عاشقتم بخدا.جونم به جونت بسته هست مامانی
شبا که خوابی با نفسات و لپای نرمالوت حال میکنم🙃🙃🙃بابا وحید شبا موقع خوابت از بس که بوست میکنه میترسم بیدار شی.اما تو ناااااز و گرمممم لالا میکنی.و من هزار بار خدا رو بخاطر داشتنت شکررررر میکنم
جونم برات بگه که چند روز بعد تولدت مامانی زهرام سوپرایزی برای تولدت اومد تهران.تا امسال هر سال تو همه تولدلت سعی کرده بود باشه .اما امسال موقع تولدت بخاطر کاری که پیش اومده بود نشد که بیاد و تو دلش مونده بود که حتما بیاد .و با اومدنش چشم ما رو روشن کرد.
و بخاطر مسایل اخیر شرکت هواپیمایی از ترسمون با قطار اومد و من و تو رفتیم راه اهن دنبالشون.اینم دختر خوابالوی من که تو ایستگاه قطار انتطار مامانیش رو میکشید

چند روزی حسابی با مامانی حال کردیم و جشن روز مادر و ولنتاین رو هم با وجود مامان جیگر من گرفتیم.روز مادر ۲۵ بهمن بود و بابایی برامون سنگ تموم گذاشت و وقتی من و مامانی از خرید از بیرون اومدیم برلمون کلی گل و کیک و کادو اماده کرده بود و شما نفس طلا هم باهاش رفته بودی خرید و برلی خودتم هدیه خریده بودی
اینم پیشیت که عاشقش بودی و پیدا کردی بالاخره



خلاصه باز هم مامانی رفتتت و ماهم دوباره تنها شدیمیک روز عصر تصمیم گرفتم یکم نوک موهات رو کوتاه کنم و نشستیم و اروم خرمن موهات رو شونه کردیم و یکم مرتبشون کردم.️ماشاالله ماشالله به این همه موی بلند و پرت مامانی


چتد روز بعد خاله ژیلا زنگ زد و ازمون خواست و دعوت کرد بریم خونشون.و ما هم با کمالللل میل رفتیم و نگو برات میخواد سوپرایزی تولد بگیره.اخه روز تولدت برلش مشکلی پیش اومده بود و نتونسته بود بیاد و اونجا تو باز هم حساببببیییی خوشحال شدی









خاله زیلا بهت یک کادوی خوشکل داد که تو عکس تنته و حسابی دوستش داشتی و ماهم چندتا عکس باهاش ازت گرفتیم.و این عکسها شدن اخرین عکسهای تو تو روزهای بدون کرونا
و دیگه بعد از اون روز یعنی ۴ اسفندماه یکشنبه تو رفتی تو قرنطینه خونه و مهد نبردمت.که داستانش مفصله و بعدا برات تعریف میکنم عشق کوچولوی من
پسندها (5)

نظرات (0)