هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

یلدای ۹۸

1398/10/7 16:00
نویسنده : مامان بهناز
462 بازدید
اشتراک گذاری
هندونه شیرین مامان.انار خوش رنگ و لعاب من.قربونت برم من
یلدات مبارک نازنینم
پنجمین یلدات هم اومد و شما کلی کیف کردی و امسال سه تا یلدا داشتی
یکی دورهمی خونه عمو مجید
یکی دور همی خونه خودمون با حضور دایی بهنام عزیز
یکی هم توی مهد و کنار ننه سرما .
از شب اولت عکس ندارم
اما اینا عکسای توی خونه و مهدت هست خانوم کوچولو
توی مهد برخلاف پارسال که از ننه سرما ترسیده بودی امسال کلی باهاش دوست شده بودی و کنارش عکس گرفته بودی.و مدام هم تکرار میکردی که ننه سرما که ترس ندارهیک خانوم خوشکله که خودشو پیر کرده




تل سرت رو هم باهم کاردستی درست کردیم و حسابی کیف کردی
اینم عکسای توی مهد که خاله ها ازت گرفته بودن



و اینم چند تا عکس که ظهر خودم کنار کرسی ازت گرفتم



الهی مامانی عمرت طولانی و شادیهات ابدی باشن.
خیلی دوستت دارم عروسک قشنگم
یلدای ۹۸
پسندها (6)

نظرات (2)

mahsamahsa
8 دی 98 8:40
همیشه به شادی🍉🍉💜
مامان بهناز
پاسخ
ممنون.الهی امین
عمه فروغعمه فروغ
8 دی 98 10:12
یلدات مبارک عروسک😘
مامان بهناز
پاسخ
مرسی عشقم🤩