هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

قهرمان دندانپزشکی تابستان و پاییز ۹۸

1398/11/1 16:51
نویسنده : مامان بهناز
274 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دردونه من.سلام عروسک قشنگم

قربون دهن کوچولوت و دندونای نازت بشم

نی نی که بودی خیلی سخت دندون دراوردی.

برای هر دندون کلی تب میکردی و بی قرار میشدی

یک وقتایی تا صبح تو اتوبانا بابا رانندگی میکرد که بتونی بخوابی و گریه نکنی

سر همین منم حسابی با مسواک زدن و نخ دندون کشیدم مراقبشون بودم و همیشه هم چکاپ میبردم

حتی شیارای دندوناتم پرکردیم که دیر خراب شن

اما یک بار توی چکاپ گفتن که سوراخ ریز بین دندونی داه و باید عکس بگیریم

عکس همانا و نیاز به عصب کشی همان.و دکتر گفت جنس دندوناش زیاد خوب نبوده که....

ما که مطمین بود طبق تجربه قبلی همکاریتون خوب خواهد بود.اقدام کردیم و دکتر شروع به کار کرد اما وسط کار بی قرار شدی و دیگه نزاشتی

دکترم با ریلکسی کامل گفت باید زیر بیهوشی انجام شه.

من اون لحطه سرم داغ شد و حالم واقعا بد شد.

سریع زنگ زدم به بابا و گریه و ..

اخه من خودم اتاق عمل که میرم و بچه ها رو بیهوش که میبینم خیلی غصه میخورم.

و دلم نمیخواست تو رو اون طوری ببینم و بری برای یک دندون بیهوشی بگیری.

وای که چقد من اون دو سه روز شبا وقتی که خواب بودی گریه کردم

از طریق دوستم یک خانم دکتر مهربون پیدا کردیم

خانم دکتر سمانه بدخش

کلی منو اروم کرد و گفت که چند جلسه باید بیاین که من باهاش بازی کنم و دوست شم

جلسه های اول حتی روی یونیت نمیرفتی و گریه میکردی.

اما اون خانوم دکتر اونقدر به کارش وارد بود که باهات دوست شد و قصیه ختم بخیر شد

چقد اون روز نذر و نیاز کرده بودم.وقتی که دندونت کارش تموم شد با گریه خانم دکتر رو بغل کردم و از خدا همه خیر و خوبیهای دنیا و اخرت رو براش خواستم.و بعدم با بابایی رفتیم و کلی جایزه که بهت قول داده بودیم برات خریدیم

بعد از اونم چند وقت یکبار داریم میریم پیش خانم دکتر و حال دندونات و ما حسابی خوبه

هر سری هم برای دکتر نقاشی میکشی و ایشونم بهت جایره و اوریگامی میده🦋🦋

خدایا به حق بزرگیت هیچ پدر مادری رو پشت در اتاق عمل منتطر و دل نگرون ننشونی.

آفرررین قهرمان من

پسندها (2)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
1 بهمن 98 19:25
ای جانم دخترک قهرمان😘
تنت همیشه سلامت❤
مامان بهناز
پاسخ
قربونتون برم.ممنون از دعای خوبتون😍