هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

تموم دنیام تویی

1395/5/25 11:57
نویسنده : مامان بهناز
506 بازدید
اشتراک گذاری

هانا جونم 

دختر قشنگم

عزیز دل مادر

شاید باورت نشه که ..

تو شدی تموم دنیای من

.شدی دار و ندار من

.شدی لحظه لحظه زندگیم.

اووووونقدر دوستت دارم که نمیتونم برات بگم.

اصلا یک حس و حال عجیبیه.

حس میکنم اگه نباشی نمیتونم نفس بکشم.

وقتی که نگات میکنم و یادم میاد که تو توی دلم بودی و همون وروجک پر جنب و جوش بودی دلم ضعف میره

وقتایی که خوابی زل میزنم به صورت مثل ماهت و حس میکنم خوشبخت ترین ادم روی زمینم

وقتی که حرف میزنی از شدت خوشحالی پر میکشم

وقتی که راه میری پرواز میکنم و میرم تو اوج اسمونا

خنده های از ته دلت تموم خستگیا و دلتنگیام رو تموم میکنه.

امیدوارم مادر شی و حال الانم رو درک کنی.

دوستتت دارم همه امیدم

برج میلاد مرداد 95

 

 

 

 

اینم شما وروجک خانوم در حال بازی روی مبل مورد علاقت

و اینم دختر همه کاره من در حال کمک به مامانی

و اینم هانا طلا مبهوته شمعه کیک ماهگرد پسرعمو و گفتن آتتتیییش آتتیش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)