هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

دندون نهم هانا خانوم

1394/12/7 1:11
نویسنده : مامان بهناز
212 بازدید
اشتراک گذاری

و باااااز هم دندون 

اخی دختر شیطون بلا چه خبرته شما

قرار نیست که یکدفعه شونصدتا دندون در بیاری

هم خودت داری خیلی اذیت میشی هم ما...!!!!

الان چند روزه که خیلی بیتابی.شبا تا سه چهار صب گریه میکنی و همش دستت تو دهنه کوچولوی فندقیته

روزا با جیغ از خواب پا میشی

چند روز بود که خیلی کلافه بودی.فک کردم شاید به خاطر غذای جدید دلدردی.اما دیدم نه بابا دلدرد یک روز دو روزه 

برا همین انگشتم رو شستم و با اجازت شروع کردم به گشتن توی دهنت که دیدم بلللللله دندون نههم هم تو تاریخ پنجم اسفند 94 داره خودنمایی میکنه.خیلی خوشحال شدم که علت گریه هات رو فهمیدم.ایشالا زودی در بیاد و دخمل نازم اروم شه

 

هانناااااااا

مامان فدای تو و دندونای خوشکلات

راستی امروز یاد گرفتی تا میگیم زبونت کو؟فورا زبون کوچولوی نازت رو نشون میدی

ماشالا ماشالا به دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا وحید
9 اسفند 94 23:00
سلام به خانوم خوشگلم ودختر نازم خیلی خوشحالم دخترم که همچین مامان خوبی داری که بااینکه میذونم خیلی اذیت میشه تا تنهایی مواظبت باشه مخصوصا تو این چند روز ولی باز همیشه پرانرژی مواظبته مرسی خانومم بخاطر همه زحمتات
مامان بهناز
پاسخ
سلام عزیز دلم.فدات بشم وحید مهربونم.قربون تو برم که تو هم اینهمه داری برای ما زحمت میکشی. ایشالا همیشه تنت سالم و سایت بالای سر ما. عاشقتتتتتونم عشقای من شما دوتایین عاشقتم