هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

دخترم...........

1393/9/17 16:25
نویسنده : مامان بهناز
345 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comسلام دخترم سلام برگ گلمniniweblog.com

niniweblog.comسلام عشق بابا وحیدniniweblog.com

الان که دارم این مطلب رو برات می نویسم تقریبا نیم ساعته که مامان زهرا و خاله بانو ازمون خداحافظی کردن و رفتن.وقتی که در رو بستن و رفتن یهو دلم گرفت و بازم تنها شدیم.برا همین دلم خواست که برات بنویسم.

این چند وقتی که پیشمون بود خیلی خوب بود مهمونی رفتیم مهمون داشتیم.شبا دور هم می نشستیمniniweblog.com و حرف میزدیم.خیلی هم بنده خداها تو زحمت افتادن همه زحمتا رو کشیدن و همش غدا پختن و شستن و .. و نگذاشتن مامانی کار کنه تا ملوسک مامانی آروم تو دلم لالا کنه.

من به جات ازشون تشکر کردم ولی تو که به دنیا اومدی خودت با احترام بهشون ازشون تشکر کن.niniweblog.comniniweblog.com

کاشکی همیشه همه کنار هم بودیم.ولی خوب ....

ان شاا.. همیشه جدا شدنامون موقتی باشه و با امید دیدار مجدد.خدا همه عزیزامون رو برامون به حق بزرگی خودش سالم و شاد نگه داره.

 

 عسلم امیدوارم وقتی که بزرگ شدی و برای خودت خانومی شدی هیچ وقت تو تقدیرت دوری و جدایی نباشه.

کوچولوی مامان همیشه پیشم بمون.من بدون تو میمیرم.تو امید مامان نازی هستی.تو پاره تن منی.تو همه وجودمی.niniweblog.com

 

شیطون بلا انگار فهمیدی دارم برات مینویسم ووروجک چکار داری میکنی توی دل مامان.؟؟؟چقد داری ماشالا ماشالا تکون می خوری.الهی فدای تکونات بشمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

عاشقققتمممممممممممم دختر نازم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زندایی عالمه
24 آذر 93 5:45
به به چه مامانی امیدوارم ک روزای خوب و شادی کنار هم داشته باشین و قدر مامان نازی و بدونی هانا جون.دوتایی باهم بازی و کنین و ورجه وروجه کنین و کلی بابا وحیدو اذیت کنین تا مث شما شیطون شه و از ساکتی در آد [سلام زندایی جون مهربون مرسی که اومدی به وبلاگ ما سر زدی.بازم پیش ما بیا دوست داریم یک دنیا ]
ame mahla marzie
1 بهمن 93 21:28
slllllm ey joooooooonam QuRbOnEt BriM amE JOoOOoOni bI sAbRaNe MOnTaZerIm k IN hAFtE haM bgZre b DonYA BiaY TA soRAtE nazEtO bbINim O maMan NAzi JoN rO aZ TANhaEi DAR bIaRi V BA kHanDe HAYe ghAsHNGet SHADIHAYE bAba vahId JOOOno 2 chANDAn KunI DOrEt bEgARdM AmEeE [سلام عمه های مهربونم مرسی به وبلاگ من اومدین دوستون دارم]منم شماها رو دوست دارم