هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

شب یلدای خوشکل مامان

1393/10/16 8:46
نویسنده : مامان بهناز
404 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comسلاااااااااااام به روی ماهت دخمل ناناز منniniweblog.com

مامان دورت بگرده که اینقد خانومیniniweblog.com

خوبی همدم تنهایی های مامان؟؟؟خوبی انیس و مونس من؟؟؟؟؟؟niniweblog.com

امروز که دارم برات مینویسم 35 هفته و یک روز داری و دارم با شوق دیدنت روزهارو میگذرونم.البته یک حس عجیبی دارم از یک طرف دیگه این روزای آخر سخت شده و دلمم برات پر میکشه و دوست دارم زود بیای بغلم و از طرف دیگه خیلی بهت عادت کردم و میترسم که اگه از وجودم جدا شی خیلی دلم بگیره.

توی این مدت خیلیا اومدن پیشمون و رفتن ولی منو تو همش با هم بودیم و تو منو تنها نگذاشتیniniweblog.com.شدی همدم و همراه من . صبحا با عشق کردن با تکونات پا شدم و روزها رو با حرف زدن باهات و درد و دل کردن باهات شب کردم و شبا را با بغل کردنت و بوسیدنت خوابیدم.niniweblog.com

تازگی ها وقتی منو بابایی صدات میکنین انگار کاملا میشنوی و رفلکس نشون میدی و برامون تکون می خوری.اااااااخ قربونت برم که از حالا اینقد شیرینی.niniweblog.com

دختر نازم امسال شب یلدا با سالای قبل خیلی خیلی فرق داشتniniweblog.com

1-عروسک خوشکلم توی دلم شنا میکرد

2-مامان زهرا و دایی بهنام و زندایی و سوگند طلا پیشمون بودن

خلاصه اینکه تنها نبودیم.niniweblog.com

مامانی هم کلی هنر فشوند و تزیینات انجام داده بود که برات عکسش رو گذاشتم

 

 

مهمونای عزیزمون یک هفته پیشمون بودن و خیلی خیلی خوش گذشت و تو هم معلوم بود که حسابی حال کردی.بخور و بخواب و گردشniniweblog.com

اما سوگند جیگر عمه مریض بود و کلی طقل معصوم رو بردیم دکتر و آزمایش و آندوسکوپی.این هفته جواب آزمایشاش آماده میشه.دختر نازم فرشته معصوم من برای سلامتی همه مریضا دعا کنniniweblog.com.

 

ایشالا که هیچ وقت مریضیت رو نبینم مامانیniniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)