هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

هانا و دندونهای شیری

1398/3/2 14:29
نویسنده : مامان بهناز
288 بازدید
اشتراک گذاری
سلام هانایی
خوبی نفس مامان
میدونی نفسم به نفست بنده؟
میدونی با هر خندت چقد کیف کردم و با گریت چقد غصه خوردم؟
هنه بهم میگن تو خیلی حساسی و خودتو داری برای هانا پیر میکنی
اما من این حس رو ندارم من با داشتن تو .با بو کردن تو با بوسیدن لپات تو خواب جوونترین و شادترین مامان دنیام
دو سه روزه که دل تو دلم نیست .
دو سه روزه که فکرم فقط تویی
تو و دندونای خوشکلت
.من خیلی مراقب دندونات و مسواک زدن و ...بودم از همون اول.اما انگار جنس دندونات زیاد خوب نبوده
از دو سالگی هم میبرم چکاپ.و تو خدایی همکاری کردی همیشه
این بار که بردم دکتر گفت یک سوراخ ریز بوده که در طاهر چیزی نیست اما نفوذ کرده و از داخل پوسونده.و به عصب رسیده
درسته دندون شیری هست اما تا ۱۲ سالگی میمونه
و باید درستش کنیم
ای کاش حرفشو گوش نکرده بودم
اخه شروع کرد به کار و .. شما حتی برای اممول بی حسی هم همکاری کردی اما وسطای کار دیگه تحمل نکردی و کار نصفه موند .یکم تلاش کرد و دید نمیشه گفت چون دندون باز شده باید زیر بیهوشی انجام شه‌
دقیقا احطه ای که اینو گفت گر گرفتم و خواستم بمیرم
دندونت رو مانسمان کرد و گفت سریعتر باید وقت بگیریم
به دوستم که زنداداشت دندونپزشکه گفتم و اونم پیشنهاد داد که بریم پیش یکی از دوستاش و احتمالا اون بتونه بدون بیهدشی انجام بده
دیروز رفتیم اونجا و جلسه اول اشنایی بود و قرار شد یکشنبه ۵ خرداد بریم اونجا
کلی نذر کردم و بعد چندسال با وجود مشکل معده دارم روزه میگیرم تا خدا کمک کنه و تو ادیت نشی و بزاری کار تو مطب انجام بشه‌.
پریشب از بس گریه کردم خدا میدونه
خدا هیچ پدر مادری رو با بچه امتحان نکنه
خداروشکر مشکل تو خاص نیستو ایشالا زودی از فکرش در بیام.
خدا همه مریصها به خصوص بچه ها رو کمک کنه
همکاری کن دختر قشنگم و دل مامان بابا رو شاد کن عزیزکم
بخدا من سرکارم مریصهای بچه رو خیلی کمک میکنم و هواشون رو دارم.ایشالا دعای اونا کمک کنه و نیاز به بیهوشی و خواب اور پیدا نشه
پسندها (4)

نظرات (0)