هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

اولین اردوی هانای نازم

1398/2/26 18:20
نویسنده : مامان بهناز
312 بازدید
اشتراک گذاری
هانای مامان تو کی اینقدر بزرگ شدی که تنهایی بری اردو
نفس من و بابا تا رفتی و اوندی من و بابا دل تو دلمون نبود
اما باید از یکجایی شروع میشد اردو رفتنت
اول بابا راصی نبود و گفت خطر داره
اما وقتی اصرار شما رو دید و رییس مهد پیچک خانوم اسلامی و خانم رنجبر هم خیالمون رو راحت کردن.رصایت نامه رو امصا کرد و ...
۲۵ اردیبهشت ۹۸ شد اولین اردوی هانا طلا .که مقصد هم سرزمین عجایب پاساز تیراژه بود
ساعت ۹.۵ که قرار بود راه بیفتین دل تو دلمون نبود.من و خاله الهام رخشی اومدیم یواشکی از پشت شمشادا نگاه کردیم و رفتنتون رو نظاره گر بودیم
طی مدت بودنت هم تو اردو چند بار زنگ زدم مهد و امار گرفتم
خلاصه بخیر و خوشی ساعت ۱ شد و برگشتی و دل ما اروم شد
وقتی اومدم دنبالت خانوم رنجبر و خاله هات اونقدر از رفتار و خانومیت تعریف کردن که کیففففف دنیا رو کردم
گفتن که چهره محبوب اردو هانا بوده
و تازه به خاله ها هم کمک میکرده
الهی مامان فدات بشه که باعث شدی خانوم رنجبر بهم بگه احسنت به تربیتی که کردین
زیاد ازتون عکس نگرفته بودن چون میخواستن مواظبتون باشن و فقط همین عکس رو ازین روز و این تجربه قشنگ دارم
اینم پلاکیه که گردنت بوده


خدایا همه بچه ها رو خودت مراقب باش و محافظت کن
پسندها (4)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 اردیبهشت 98 18:33
ای جانم😍الهی آمین