هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

هانا قری

1398/2/17 22:34
نویسنده : مامان بهناز
333 بازدید
اشتراک گذاری
هانا جونم این روزها خیلی اهل قر و فر شدی و تا میگم بیا عکس بگیرم برام ژستای باحال میگیری.اینم عکسای بهار امسالت.
امسال دارم کم کم میبرمت کلاس اموزشی.فعلا فقط نقاشی میبرمت و اولین کلاست رو برای اینکه عصر باشه فرهنگسرای انقلاب تحت نطر خانم مهدخت محمدی دارم میبرم و اونجا دو سه تا دوست جدید پیدا کردی به اسمای یسنا و دلنیا که منم با ماماناشون دوست شدم

اینم جشن روز معلم که برای خانم محمدی گرفتیم

قرار بود کلاس شنا هم ببرم اما تو چون از مامان جدا نمیشی و تنها نمیری فعلا کنسل شده تا بزرگتر شی عروسک کوچولوی مامان

خودم و بابا هم میترسیم که بخوای تنها باشی و توی استخر تنها بری









پسندها (4)

نظرات (1)


17 اردیبهشت 98 23:13
ای جانم دختر به همین چیزاش قشنگه  خدا نگه دارش باشه هانا خانومو