هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

اولین های زندگیت

1397/6/15 3:25
نویسنده : مامان بهناز
373 بازدید
اشتراک گذاری

خوبی مامانی

خوبی عزیز دلم.

الان که داری میخونی اینارو چندسالته خانومم؟؟

هنوزم من رو خییییلی دوست داری؟

اینا رو برات مینویسم که بدونی بچگیلت چی بود و چی شد.همه هدفم از وبلاگ و نوشتن و عکس گرفتن اینه خانوم خوشکله من..

همیشه اولین ها خیلی قشنگن.اولین حرف زدنا اولین قدمها  اولین دوستها

الان میخوام برات از اولین نقاشیت بگم توی مهد براتون یکسری کلاسای اموزشی گذاشتن که من اونایی رو که دوست داری ثبت نامت کردم.

مثلا نقاشی و زبان و ژیمناستیک..به موسیقی و بلز علاقه ای نشون ندادی و یک جلسه رفتی و گفتی که دوست ندارم .

مرداد ۹۷ اولین زیمناستیکت شروع شد که عاشق حرکاتش هستی

اولین نقاشی توی کلاست هم اینه۷ شهریور ۹۷/ناگفته نمونه که خیلی نقاشی بخصوص با ابرنگ رو دوست داری و تو خونه خیلی وقتا نقاشی میکشی/

 

​​​​​​

و اینم اولین دوستهات که خیلی باهاشون حال میکنی .از هنه بیشتر با نرگس و مهرسا و النا

اینم هانا طلای من که اصافی اب معدنیهای خودشو میده به گلها که اسراف نشه./بس که گفتیم اب اسراف نکن حسابی مدافع آب شدی عروسک/

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
15 شهریور 97 13:18
محبت