هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

هفتیمن سالگرد عروسی مامان و بابا

1397/6/15 3:02
نویسنده : مامان بهناز
266 بازدید
اشتراک گذاری

هلوووو عزیز دلم.

تازگیا همش سعی میکنی انگلیسی هر چیزی رو بدونی و هی سوال میکنی و الانم کلی کلمه بلدی.من اصلا اصراری ندارم تو این سن باهات انگلیسی کار کنم اما توی مهد یادگرفتی و خیلی هم علاقه نشون میدی

برای همین الانم بهت گفتم هلوووو

دختر خارجکی من😍😎

دهم شهریور ۹۰ بود که من و بابا رفتیم زیر یک سقف و امروز هم سالگرد اون روز قشنگ بود و برات که تعریف کردم میگفتی منم میام که برقصم😀😀

رفتیم باهم کیک بخریم که ست موی السا رو دیدی.این روزا خیلی عاشق السا و انا هستی.و همه جا با تاج و موی السا میای.

برات خریدم و اومدیم بازم عکاسی.

کیک مال ما بود اما صاحبش شدی😀😉و ما یک عسم باهاش نداریم😎😎

فردا شبش هم رفتیم بام لند و اونجا شام خوردیم .و همه چی باب میل عروسکمون بود .کلی بازی و بعدم شام مورد علاقه😍

 و این عکسم اینجا یادگار میزارم از هنرنمایی شما که خواستی از من و بابا عکس بگیری و شد بهترین عکس سالگرد عروسی ما

این عکس هم گواه حرفم که همه جا با تاج و موی السا میری..دوستت دارم پرنسس مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)