هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

تولد نی نی دایی بهزاد

1394/11/18 1:22
نویسنده : مامان بهناز
283 بازدید
اشتراک گذاری

واااااای یک فرشته دیگه هم بدنیا اومد

عمه الهی فداش بشه

قرار بود هنوز یکی دوهفته دیگه تو دل مامانش لالا کنه اما حوصلش سر رفته بود و امشب یعنی 17 بهمن ساعت 9.5 پا بدنبا گذاشت و شد پسر دایی دختر ناز من

هانا جونم من عاشششق داداشام و آبجی الهامم و بچه هاشونم عشق منن.

ایشالا ما هم زودی بریم ببینیمش.

خدایا همه عزیزام رو سالم و شاد برام نگه دار.

اینم عکسای پسر دایی که هنوز اسمش معلوم نیست

دوستت دارم عمه جوووون

 

اینم دخمل من که عصری تلوزیون نگاه میکرد و دقیقا یک سال و هشت روز از پسر داییش بزرگتره

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

عاطفه
20 بهمن 94 15:27
قدم نورسیده مبارک باشه بهنازجون!اوووف هانا خانومو ببین چقد خوردنیه
مامان بهناز
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا عید میارم هانا رو تحویل میدم به خاله عاطفه و من استراحت میکنم
ملیحه
26 بهمن 94 21:34
سلام بهناز جون عمه شدنت مبارک چرا نیومدی گروهمون؟ اکثر دوستان باشماره اد شدن اگه دوس داشتی شمارتو بده ادت کنم
مامان بهناز
پاسخ
سلام عزیزم مرسی چشم میام حتما
مامان پارمیدا
28 بهمن 94 9:52
قدم آقا بردیا مبارک و پر از خیر و برکت باشه برای خانواده تون ایشالله جااانم هانا چه شیرین لم داده جلو تی وی ، شک نداشته باش که این رگش رو از خانواده باباش ارث برده
مامان بهناز
پاسخ
ممنونم زهره خانوم اره دقیقا عین باباش تی وی میبینه