هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

نه سالگیت مبارک عسل جونم

1394/10/26 1:27
نویسنده : مامان بهناز
461 بازدید
اشتراک گذاری

و باااااز هم یک تولد مجازی دیگه

اره دخترم این بارم ما تو مراسمهایی که توی شهرای من و بابا گرفته میشه نبودیم

اما عیبی نداره همین که سالمن و شاد خدارو هزار بار شکر میکنم

امروز خاله جون تولد نه سالگی عشق من رو که عسل خانومه گرفته و منم عکساش رو برات یادگاری میزارم که وقتی بزرگ شدی از نه سالگی دخترخاله یادگاری داشته باشی

و اینم عکسای عسل طلا که تم فروزن رو انتخاب کرده و لباس السا رو پوشیده

تولدددت مبارک عزیز خاله

ایشالا 120 ساله شی خوشکله من

 

راستی هانا جونم یکشنبه 13 دی با بابا وحید برگشتیم تهران و قرار شده ایشالا دیگه سه تایی همش باهم باشیم و شماهم دختر خوبی بشی و تو خونه خودمون سه تایی باهم شاد باشیم و همدیگرو تنها نگذاریم

و اینم عکس طلای من توی هواپیما که خانوم بودی

پسندها (2)

نظرات (2)

عمه مهلا جون
26 دی 94 21:23
وااای عزیزم عسل جون چه بزرگ شده اخی ارسلان چه نازه مبارکه مبارکه😍😍😘
مامان بهناز
پاسخ
مرسی مهلای مهربونم.قربونت برم چشات ناز میبینه
ملیحه
13 بهمن 94 0:46
سلام عزیزم داریم یه گروه دوستانه توتلگرام بامامانای نی نی وبلاگی تشکیل میدیم اگه دوس داشتی تو نظرات خصوصی بهم اطلاع بده