هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

مراسم عقد عمه مهلا جون

1394/10/11 15:25
نویسنده : مامان بهناز
533 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دختر ماهه مامان 

سلام گل بهشتیه من

تو میدونی که عروسک مامانی هستی؟ میدونی که نفسم به نفست بنده؟ میدونی که دنیای من هانای منه؟

وااااااااااااای اگه بدونی که چقققققققدددد دوستت دارم و با وجود خسته شدنای زیاد ذره ای از عشقم بهت کم نمیشه.

همه میگن چرا هانا بغل هیشکی نمیره؟ چرا فقط مامانش رو میخواد؟ منم میگم چون ما دوتا عااااااااااشققق همیم.

مامان قربون صورت گرد و هلویی هاناش بشه که فقط میخوای بغلت کنم و یا کنارت بشینم.کافیه فقط از میدان دیدت خارج شم ! !!!

دیشب مراسم عقد عمه مهلا جون بود و شما فقط بغلم بودی با آهنگای شاد جیغ میکشیدی و دست میزدی و کلی هم برای عروس بال بال میزدی و دلت میخواست بری بغل  عمه جونت.

الهی مامان فدای قد و بالات بشه که اینقد عزیزی و خودت رو شیرین میکنی

دختر نازم بیا دعا کنیم که ایشالا که عمه جونت کنار آقا محمد خوشبخت باشه و سالهای سال زندگی شیرینی داشته باشه

عمه مهلاااااا مبارکتت باشه

خیییییلی دوستت داریم

اینم دختر نازنیم توی مهمونی عقد عمه عزیزش

 اینم میزی که مامانی با عمه مرضیه برا عمه مهلا درست کردیم😍خودم که خیییلی دوستش دارم و به نظرم قشنگ شد

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان حلما
26 دی 94 0:38
وای ناز بشی تو دخترچقدر ماهی ماشالله
مامان بهناز
پاسخ
مرسیییییییی خاله مهربون
مامان حلما
26 دی 94 1:25
سلام گلم نه وب داشتن خطر ناک نیست ولی هر عکسی رو نزار کیلیک راست وبتم ببند بعد به همه اعتماد نکن ادم بد خوب همه جا هست چه اینجا چه تو همسایگی ادم همیه وبلاگها که میبینی حقیقی نیستن فقط کافیه ادم یکم دقیق بشه اونوقت میفهمه کی راست کی دوروغ میگه نیازی نیست که بترسی عزیزم یه نفر چند ماه ماهارو سر کار گذاشت در اخر این ما بودیم که دقتمون کم بود به اومید دنیای بهتر پاکترزیبا تر در پناه حق پاینده باشی بازم اگه سوالی بود در خدمتم
مامان بهناز
پاسخ
ممنونم دوست خوبم.مرسی از راهنماییهاتون
ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
26 دی 94 12:53
سلام مامانه هانا.من خاله نینی فوگولم هستم. یه ووبلاگ درست کردم که تا زمان زمینی شدن نینیمون خاطراتشو بنویسم. خوش حا میشم به وبم سر بزنین. لینک شدید عزیزم.اینکن کنید موفق باشین
مامان بهناز
پاسخ
سلام عزیزم.چشم حتما خیلی هم خوشحال میشم
مامان حلما
26 دی 94 15:44
عزیزم راستی وقتی میخوای به نظر پاسخ بدی زیر شکلکها نوشته پاسخ یه کادر صورتیه اونو بزن پعد پیام می افته پاسخ اینشکلی بعد از جلو پاسخ شرع کن به جواب دادن بهد که تاید میکنی تو وب کاملا مشخص میشه پاسخ شما از کجاست البته قصدم فقط راهنمای بود ببخشید
مامان بهناز
پاسخ
ممنونم خیلی هم لطف کردین
عمه مهلا جون
26 دی 94 21:26
سلاممم وااای قربون این فرشته بشم من خیلی نفسی عمه طلا مرسی بهناز جووون واسه پست قشنگت عزیزدلمی خواهری
مامان بهناز
پاسخ
سلام عزیزممم.سلام عروس خانوم خوشکل خواهش میکنم عمه جون مهربون
بابای ملیسا خانم
26 دی 94 23:06
سلام وبلاگ دخترم ملیسا ، به روز شد . خیلی خوشحال می شم به عنوان پدر ملیسا خانم پذیرای لحظه های قشنگ شما در کلبه مجازی ملیسا خانم باشیم . ممنون می شم اگر با ثبت نقطه نظراتتون ، ملیسا رو به یه یادگاری قشنگ و ماندگار مهمون کنید . منتظر شما هستیم .
مامان بهناز
پاسخ
سلام ممنونم چشم حتما