هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

جشن شب چله عمو سعید

1394/10/8 9:40
نویسنده : مامان بهناز
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

خوبی چشم ستاره ای من؟

ایشالا دیگه مامان مریض نشی گل قشنگم

ایشالا دیگه  همیشه با بابات باشی و ازش جدا نشی

اره عزیزم ما الان تربت هستیم خونه بابا حسین

خدا رو شکر بهتریم جفتمون و استراحت کردیم و مامان زهرا و بابا جون کلی زحمت مارو کشیدن.دستشون درد نکنه😙😙و کلی هم تقویتمون کردن تا دوباره مثه سابق سرپا شیم.

جمعه پیش اورژانسی اومدیم بدون خرید لباس و ..

آخه چندتا جشن داشتیم و خواهیم داشت.اما من و شما که خرید نرفتیم تهران

برای همین اینجا تند تند داریم دنبال لباس میگردیم.ولی یکم سخته چون خیییلی سرده و تو هم پیش هیشکی واینمیستی  که من بر م خریدو فقط من رو میخواهی.حتی نمیزاری تا توی یک اتاق برم و چیزی رو بردارم و این خیییلی کار رو سخت کرده!!!

اما بالاخره لباس گرفتم و دفتیم جشن شب چله عمو جون و شما خیییلی دختر خوبی بودی و اصلا گریه نکردی و همش با آهنگا لذت بردی

مامان فدای تو بشه الهی

دوست دارم سیب گلابم

عکسای این پست رو چون ت عکس تکی نداری نمیتونم بزارم 

ایشالا در اولین فرصت ادیت میکنم و برات حتما میزارم

اما عکسای خوشکلتو تو اولین ماهگرد عقد عمو جون و زنعمو رخساره برات میگذارم

مبارک باشه عمو سعید جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)