هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

دوباره سفررررررر.....

1394/8/15 1:06
نویسنده : مامان بهناز
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سیب گلاب من

الهی فدات بشم که اینقد عزیز شدی و نفسسس

الان داری شیر میخوری و لالایی و بی خبر از همه چی

قربون معصومیت و بی دفاع بودنت بشم مامانی

فردا میخوایم بریم کرمان  تا حال و هوایی عوض کنیم البته بابا نمیاد و باید بمونه کارای مطبش رو بکنه

من و شما تنهاییم و من خییییلی استرس دارم و همش دارم برای خوب پیش رفتن امور برنامه ریزی میکنم که تایم خوابت بیفته تو طول پرواز امااا هیچی دست من نیست و خدا خودش ایشالا کمک میکنه

این دفعه پنجمته که سوار هواپیما میشی اما دوسری آخرش خییییلی گریه کردی جوری که یکبارش با مامان زهرا تو هواپیما کردیمت تو پتو و تابت دادیم اما با این حال کل مسیر رو جیغ زدی

ایشالا فردا خانومی میکنی و اروم میریم مسافرت و دلت باز میشه

روزا کاملا میفهمم دلت میگیره و دوست داری کسی بیاد پیشمون یا ببرمت بیرون اما هوا سرده و بابایی هم روزای زوج تا دیروقت مطبه و ما تنها

حالا که بریم کرمان کلی هم بازی داری عزیز دلم

کوچولوی معصومم زندگیم رو نثارت میکنم که از دنیات لذت ببری 

دعای همیشگیم اینه که به حق آبروی بانو فاطمه زهرا تا زمانی که به مامان بابا نیاز داری باشیم و خدمتت رو بکنیم و دلت همیشه آرررروم و شااااد باشه❤

الهییییی آمیییین

راااستی اینم عکس دیشبت که مدل بابایی شده بودی تا برای مطلش عینک بخره

الههههههی دورت بگردم که همه چی بهت میاد وروجک شیطون بلا

دوست دارم هانای من

امید من

همدم و دوست من💋

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامانی مینا
15 آبان 94 1:44
ای جااااانم، عزیزم چه با مزه شدی با عینک. بوس برای تو دختر شیرین [ مرسی خاله جون مهربون ممنونم که خاله من شدین و بهم سر میزنین
مامان زهره
15 آبان 94 1:47
هزار ماشاالله به این ملوسک خوشگل خیلی ماه ی خدا حافظت باشه نازنینم [قربونتون مررررسی شما لطف دارین ممنون که پیش ما اومدین ]