هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

ماهگرد نهم هانای نازنینم

1394/8/9 21:50
نویسنده : مامان بهناز
462 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم،فرزندم،هانای من.....

من مادرت هستم...هیچ کس مرا مجبور به مادری نکرد،من با عشق با اختیا رپذیرفتم که مادرت باشم🌼🌹

من به اختیار مادر شدم تا بدانم....

معنی بیخوابیهای شبانه را...

تا بیاموزم پنهان کردن درد را پشت حجمی از سکوت؛که گاه ازخودگذشتگی نامیده میشود..

تا بدانم حجم یک لبخندکودکانه ات میتواند معجزه زندگی دوباره ام باشد؛

من نه بهشت می خواهم نه آسمان و نه زمین....

بهشت من، زمین من و زندگیم نفس های آرام کودکی توست؛که ارام در آغوشم رویای پروانه آرزوهایت را میبینی💕💕

من مادرم همانی که خدا ذره ای از عظمتش را به من بخشید تا تجربه کنم حس بزرگی و لامتناهی شدنش را

من هیچ نمیخواهم هیچ...

هیچ روزی به من تعلق ندارد،همه ساعتها و ثانیه های من تویی ومن دست کودکیت را میگیرم تابه فردای انسانیت برسانم که این بر من رسالت است.

و هیچ منتی از من بر تو وارد نیست که من با عشق تو را به این دنیای پرآشوب خوانده ام

 

هانای عزیزم امشب نه آبان نهمین ماهگرد در آغوش کشیدن توست

 نه ماه رو به  انتظار دیدن روی ماهت بودم و ازون لحظه ملکوتی دیدار نه ماه گذشت.....

نه ماهه که خوشبخت ترین آدم روی زمینم و با فرشته کوچیکم در اوج خوشبختی زندگی میکنم

 

هانای نازنینم دیوانه وار دوستت داریم

 

 

 

 

و اینم عکس آخرت که دیگه واقعا کلافه شده بودی

الهی مامان فدای دهن خوشکلت بشه💖

 

پسندها (1)

نظرات (3)

پدر خونواده
10 آبان 94 0:46
هانا جونم یک دنیا دوست دارم چون بهترین حس دنیا یعنی پدربودن رو بهم هدیه دادی و زندگیمون رو پراز برکت کردی باقدم های خوش یمنت و بهنازم ازتوهم نمیدونم چطور تشکرکنم که باوجود همه سختی های زندگی همیشه به فکر من و هانا هستی دوستون دارم به اندازه آسمان بیکران 💖💖💖💖💖💖💖💖 واااای چه سوپرایزیبابا وحید بهمون سر زده ممنونم وحید عزیزم، قربون این حس پدریت عزیز دلم من و هانا بی نهایت دوستت داریم ان شا الله سایت همیشه بالای سر دردونه نازمون و من! باشه
ame mahla
10 آبان 94 22:41
مبارکه🎊🎊🎊💝💝💝 دورت بگرده عمه بهناز جونم تبریک😘😘😘 [ممنونم مهلا جونم.مرسی که اینقد خانومی و مهربون خییییییلیییی دوستت داریم عمه جون]
مامان شهنــــــــاز
15 آبان 94 11:48
9 ماهگی نفس خاله "هانـــــــــا"مبارک/// البته با تاخیر[ واااای مرسی خاله جون یک دنیا ممنونم