هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

💖💖امیرعلی جان به دنیا خوش اومدی💖💖

1394/7/21 17:59
نویسنده : مامان بهناز
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهه فرشته کوچولوی خودم هانا خانوم

مامانی امروز دوباره خدا یکی از فرشته های عزیزش رو زمینی کرد 👼👼

امروز خدا به عمو مجید جون یک پسر کاکول زری هدیه داد

عمو جون و خاله فریده مبارکتووون باشه ایشالا سایتون همیشه بالای سر پسر نانازتون باشه💕💕

امروز صبح یعنی بیست ویکم مهر ماه پسرعموی هانا طلای من ساعت 8.5 به دنیا اومد

و عصری من و بابایی و شما رفتیم که ببینیمش 

چون شما رو نباید بالا میبردیم دادمت دست بابا حسین مهربون و ما رفتیم پیش نی نی عمو.

اما هنوز تازه رسیده بودیم توی اتاق و داشتم فرشته کوچولو رو که اروم تو تخت خوابیده بود نیگاه میکردم که بابایی زنگ زدن و گفتن که داری همش گریه میکنی😞برا همین من سریع برگشتم و دیدم بلهههههه شما یک جورایی غش کردی از شدت هق هق و گریه😢

سریع اومدی تو بغلم و چسبیدی بهم و آروم شدی❤❤

الهییی مامان فدای تو بشه که با وجودم اروم میگیری و اینقد بهم وابسته شدی😙😙

 الان اومدیم خونه و تو لالایی 

اینم عکس  پسر عموی خوشکلت که تفاوت سنیتون فقط 8 ماه و 12 روزه

ایشالا هم بازی و دوستای خوبی برای هم باشین😊😊

و اینم شما خوشمل طلا تو روز تولد پسرعمو

 

 

 


 

پسندها (1)

نظرات (1)

ــــــدلارامــــــ
21 مهر 94 19:02
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین منم قراره خاله شم و واسه همینر یه وبلاگ واسه نینیه تو راهیمون درست کردم خاله ئلارام و نینی فوگول خوش حال میشن به وبلاگشون سر بزنین