هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

تولد مامان بهناز

1394/7/20 13:39
نویسنده : مامان بهناز
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلدونه مامان سلام خوشمل طلای من🌹🌹🌹

ااااااااخ که چقد عروسک شدی نفسه من🌸🌸🌸

امسال تولد مامان یک عطر و بوی دیگه داشت🍁🌷

یک فرشته هم توی تولد من مهمون بود😊😊

الهههههی دورت بگردم که اینقد خانوووومی😙😙😙

دیشب بابایی مامان رو سورپرایز کرد و با یک دسته گل خوشکل و کیک اومد تو

گل رو داد به من و تو فک کردی خوراکیه و خواستیش و زدی زیر گریه!!!!!!😭

تا گل رو به دستت ندادیم ساکت نشدی😁

ای جوووون دل مامان...

بعدم من و شما لباسای قرمز مشکی پوشیدیم و کل سرامونم ست کردیم و با بابایی تولد بازی کردیم

تو هم توی کیک هی کنجکاوی میکردی وروجک 🙆🙆

امسال هانای من تولدم بهترررررررین بود چون عشقی مثل تو رو داشتم

اینم عکسای تولد مامانی و کادوی بابا وحید مهربون

دستت درد نکنه بابای هانا❤❤💋💋💋

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان پارمیدا
23 مهر 94 8:47
مجددا تولدت مبارک بهناز جون ایشالله همیشه شاد و سلامت باشی در کنار آقا وحید و هانا گلی این عکس هانا خیلی جیگره آدم از نگاه کردنش سیر نمیشه [ مرسیییی😙😙😙 چشاتون خوشکل میبینه ممنون که به ما سرزدین خاله زهره مهربون💖💖💖]
مامان هانا
23 مهر 94 13:55
ممنون خاله زهره مهربون مرسی که به ما سرزدین