هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

روزای قشنگ من و دخترم در کرمان

1393/8/22 11:56
نویسنده : مامان بهناز
425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به کوچولوی 7 ماهه مامانیniniweblog.com

خوبی دختر نازم؟niniweblog.com

مامان فدای قدو بالات بشه که داری بزرگ میشی و مامانم  هی بزرگ و بزرگتر!!!!!!niniweblog.com

امروز دقیقا 24 روزه که کرمانیم و از بابا جونی دوریم.قربون بابات برم که به خاطر راحتی من و تو خودش این مدت تنهایی و سختی کشید و خم به ابرو نیاورد.niniweblog.comااااااااااخ که نمیدونی چقد دلم براش تنگ شده.niniweblog.comایشالا فردا با دختر نازم که 23 آبان میشه میریم پیش بابایی.niniweblog.com

دخترم خیلی خوشحالم که تو و بابا وحید رو دارم.دیوانه وار دوستون دارمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

این مدتی که اینجا بودیم مامان زهرا و بابا حمید ،خاله الهام و دایی ها  و .....هیچی برامون کم نگذاشتن و همش به فکر راحتی من و قند عسلم بودن.خیلییییییی دوسشون دارم  و ازشون متشکرم.خیلی روزای خوبی داشتیم.تولد ارسلانی رو گرفتیم و ........ حیف که فردا باید ازشون جدا شیم.niniweblog.com

اما چه میشه کرد عیبی نداره راضیم به رضای خدا و تقدیرم رو میسپارم به خودش و ناشکری نمی کنم.

ایشالا به یمن قدمای پربرکتت که تا حالا کلی خیر و خوشی برامون آوردی غربت مامانی هم تموم میشه.

ایشالا همه عزیزای من و بابایی که ازشون دوریم سالم و سلامت و شاد باشن  ما هم سعی میکنیم دوریشون رو تحمل کنیم و برای سالم بودنشون دعا کنیم.niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)