هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

سرآغاز

1393/6/3 14:35
نویسنده : مامان بهناز
406 بازدید
اشتراک گذاری

یا رب این نو گل خندان که سپردی به منش ......... میسپارم به تو از چشم حسود چمنش

 

سلام ...

سلام به همه دوستان و عزیزانم که با شادی من شاد می شن و با غم من غمگینتر

سلام به عشقم وحید که  خاطرات قشنگ زندگیم  رو باعث شده

و سلام به نی نی قشنگم که ثمره عشقه من و باباشه..

خوشکل مامانی می خوام برات از لحظه لحظه زندگیت بنویسم تا بدونی که چقد برا من و بابایی عزیزی

می خوام بنویسم تا همیشه ردپای خدا رو تو زندگی خودت و مامان و بابا ببینی..

عزیز دل مامانی،امیدوارم  بعدا که اینا رو می خونی لذت ببری و اینو همیشه یادت بمونه که دیوانه وار دوست داریم...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)