هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

چهارسالگیت مبارک دردونه من

1397/11/16 9:34
نویسنده : مامان بهناز
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک نازم

اخه کی تو اینقدر بزرگ شدی خانوم طلا🤗

قربونت برم که اینقدررررر زود گذشت و شدی دوست و رفیقم.باهام بیرون خرید میای و برام نظر میدی.برای ارایشم هم نطر میدی و رنگ رژ انتخاب میکنی.خیلی هم خوش سلیقه ای.😙

عصرا باهم میشینیم و عصرونه میخوریم و باهم حرف میزنیم.

یادم میاد که یک روزی ارزوم بودی .ارزوم بود یک دختر خوشکل داشته باشم و الان رویای من شده هانا.شده نفس من

برات بگم از جشن تولد چهارسالگیت.

امسال خیلی ذوق داری و عاشق تم السا هستی.دیگه خیلی زیاده از حد😣

کل وسایلت السا هست و هر چی هم میبینی الساس دیگه ...😓😓😓

تب این تم هم توی مهدتون خیلی زیاده و همه دوستات هم تم السا داشتن و تو هم هر روز از من میپرسی که مامان برام میخری و من هم روزی تقریبا ده بار میگم اره مامانی.اره عزیزم.😉

خواستم تو مهد برات جشن بگیرم اما دوست نداشتی برای همین قرار شد خونه بگیریم اما هجدهم که مامانی و عمه و عموهات میان تهران‌

اما ازونجایی که عشق تولد به روزشهبابایی روز تولدت برای من و برای تو دوتا دسته گل خرید و تو وقتی بیدار شدی سوپرایز شدی و بعدم بردیمت شهربازی و رستوران .خودمونم برات کیک پختیم.کیک نخریدیم چون کیک تولد که هدیه هایپراستار به مناسبت تولدت بود رو داشتیم .

الانم که مینویسم برات شانزدهم هست و پنجشنبه قراره برات جشن بگیریم تو خونه و بعدم مهمونامون رو ببریم رستوران برای شام .امیدوارم همه چی خوب پیش بره و بهت خوش بگذره .

اینم عکسای تولد هایپر استاری و تولد کوچولوی روز نهمت.

عاشقتم ماددددددررر

راستی توی مهدم روز تولدت خاله ها سوپرایزت کرده بودن و با بچه ها برات یک تولد کوچولو گرفته بودن و خاله بهارک و خانم اسلامی بهت کادو داده بودن و شما کلی سوپرایز شده بودی.چون ما بهت نگفته بودی نهمه و تولدت شده😍😍

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)