هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

دوباره برگشتیم!!!تیر ماه ۱۳۹۷

1397/4/1 17:19
نویسنده : مامان بهناز
380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هانا جونم.

الان که دارم مینویسم تو بعلم خواب رفتی و این خواب حاصل حدود ۲۰ تا قصه از بچگیهاته!!

این روزا همش میخوای که خاطرات بچگی خودت رو بگم و من دیگه خاطره ای یادم نمیاد.یکهو یاد وبلاگت افتادم و از توی وبلاگ برات میخونم.

با خودم گفتم چقد حیف شد که دیگه ننوشتم و فقط به اینستا گرام متکی شدم.

برای همین تصمیم گرفتم قاطعانه که باز برگزدم و بنویسم.

حال دلم این روزا زیاد خوش نیست.

حدود یک هفته هست که تب میکنی و فردا باید ازمایش بدی میدونم روز سختی خواهد بود.اما چاره ای نیست.

دیشب ۳۱ خرداد ۹۷ بردیمت شهربازی ارم و با امیر علی کلی بازی کردی.خوشحال بودیم از خوب شدنت که متاسفانه شب دوباره تب کردی و ....

ان شالله که چیزی نیست و اینم یک پروسه دیگه مثل قبلیاست

دوستت دارم عروسک خوش زبون و غر غروی من😉😉

 

 

اینم عکس شماکه این روزا پیکاسو شدی و علاقه فراوون به نقاشی پیدا کردی😙😙😙

 

بعدا نوشت:: خداروشکر کار به آزمایش نکشید و تبت دقیقا بعد از یک هفته تموم شد و گویا ویروس جدید بود.

لعنت به هر چی ویروس که تو رو لاغر کرد

جونم برات بگه که بعد از خوب شدن خودم بدجور مریض شدم و دوروز از سردرد وحشتناک و ... چشمام رو نمیتونستم باز کنم.

اونقده برام عزیزی که تحمل مریضیت و استرس و کم خواب های شبانه خودمو از پا در میاره‌

اینو بدون که جونم به جونت بسته است هاتای نازنینم

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
1 تیر 97 22:07
عزززززیززززمبغلخدا حفظش کنه😚
مامان بهناز
پاسخ
فدای لطف و محبتت😙😙😙😙
عمه فروغعمه فروغ
2 تیر 97 17:02
ان شالله بلا ازش به دور باشه
مامان بهناز
پاسخ
مرسی عزیزم.خوبه الان خداروشکر😙😙😙😙