هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

دل نوشته های مامان نازی برای دخمل عزیزش

1393/11/8 11:44
نویسنده : مامان بهناز
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامان خوبی دخمل نانازمniniweblog.com

توی دل مامان بهت خوش می گذره؟

دیگه دل مامان جای تو نیست و باید بیای بیرون عزیزکم

میخوای  دل مامانی رو خالی کنی؟میخوای بیای بیرون؟خوب من که دلم برات تنگ میشه عزیز دل مامانniniweblog.com

من بهت خیلی عادت کردم الان 38 هفته و 6 روزه که لحظه لحظه عمرم رو با تو بودم.با تو خوابیدم و با تو بیدار شدم .با تو غدا خوردم و با تو خندیدم و هرازگاهی توی خلوتم باهات گریه کردم.تو بودی محرم رازم  که همه دلواپسی هام رو بهت می گفتم و تو آروم بهم گوش میدادی و با تکونات بهم میگفتی که آروم باش مامانی من هستم.niniweblog.com

مامان الهی فدای تکونات بشه که دلم براشون تنگ میشه.نمیدونم این که میگم اسمش چیه؟خودخواهیه یا یک حس مادرانه ولی دوس داشتم همیشه توی دلم باشی.میترسم....

می ترسم بیای بیرون و دیگه فقط مال خود خودم نباشی

میترسم  بزرگ شی و من رو نخوای و بگی مامان تو منو درک نمی کنی!بگی مامان من بزرگ شدم و خودم برا خودم تصمیم می گیرم!niniweblog.com ولی نه تو دختر خودمی یک دختر با عاطفه و مهربون.به من و بابایی بری میشی یک دختر خانواده دوستniniweblog.com

هانای عزیزم تو به معنای اسمت امید و پناه و نفس منی.جون مامانی هیچ وقت من رو بی پناه و  نا امید نکنی دختر قشنگم.

انگار دیروز بوذ که فهمیدم خدا توی دلم یک فرشته گذاشته.همون موقع بود که همه وجودم رو وقف سلامتی تو کردم و از خدا توان و نیرو خواستم برای حفظ سلامتیت.من و بابایی وحید همه تلاشمون رو کردیم niniweblog.comامیدوارم که تونسته باشیم ازت خوب مراقبت کرده باشیم و فردا یک دخمل ناناز و سالم رو بگیریم توی بغلمونniniweblog.com

آره فردا..........

فردا لحظه دیدارهniniweblog.com.دیداره یک فرشته که توی وجودم رشد کرده و ماه هاست داریم با بابایی مراحل رشدش رو توی کتابا و اینترنت پیگیری می کنیمniniweblog.com و صورت نازش رو تصور میکنیم.niniweblog.com .

طبق برنامه ریزی دکتر قرار بوذ امروز یعنی هشتم بهمن به دنیا بیای برای همینم مامان زهراها و بابا حسین اومدن تهران  ولی چون مامانی سرما خورده بودniniweblog.com  دکتر گفت بهتره صبر کنیم تا من بهتر شم.انگار تو هم دلت میخواست بیشتر پیش مامانی بمونیniniweblog.com

niniweblog.comایشالا فردا پنجشنبه 9 بهمن مصادف با تولد امام حسن عسکری(ع) به این دنیا قدم میگذاری.niniweblog.com

ایشالا این دنیا برات جای خوبی باشه و از بودن توش لذت ببریniniweblog.com

ایشالا به حق علی خوشبخت باشی مامانی و خدا بهترین ها رو برات رقم بزنه.من و بابا وحیدم جونمون رو نثار قذم های کوچیک و پر خیر و برکتت میکنیمniniweblog.com.

دختر عزیزم این آخرین مطلب من در دوران جنینی تو بود ایشالا سری بعد که میام بنویسم تو توی بغل سالم و آروم خوابیدی و من با وجوذت خوشبخت ترین آدم روی زمینم.

دوست دارم دخترم ایشالا فردا همه چی به خیر و خوشی سپری شه

به امید دیدارررررررررررررررر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)