هانا جونهانا جون، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
مامان بهنازمامان بهناز، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

هانا امید من و بابا

عاشق زندگیمم

دنیای رنگی رنگی هانا

1398/8/20 16:14
نویسنده : مامان بهناز
383 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ازت پرسیدم توی دنیا بهت خوش میگذره؟کار خوبی کردم به دنیات اوردم؟یکم فکر کردی و بعد گفتی تو بهترین مامان دنیایی و بابامم مهربونترین بابای دنیا🥰🥰🥰🥰🥰
یک لحظه با این جوابت رفتم تو اسمون و بدنم داغ شد.
خدا رو شکر که این ۴ سال و ۹ ماه و یازده روزت برات خوش گذشته نفس مامان
اینم عکسای این دوران قشنگ و شیرینت.


صونا دختر دوستم خاله زهراس که رفتیم دیدنش و کلی بهت خوش گذشت

 


حیاط مهدکودک

 

 

 

 

 

 

 


حیاط مهد کودک که داشتی میرفتی مهد رو نشون مامانی زهرا بدی.

 

اینم گریم هالووینت که به اصرار خودت بود و تو تلوزیون دیدی و دلت خواست

 

 

 

 

 

 

 


اینم عکسای بابلسر یکهویی که بعد از تعطیلی چهارشنبه جو گیر شدیم و یک روزه رفتیم و اومدیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


اینم مهد و دوستت بهار

 

 


هانا و بابا تو حیاط بیمارستان بعد مهدکودک


در ضمن کوچولوی ناناز اینم بگم که خیلی بابایی شدی ها و من با رابطه عاشقانتون کیف میکنم.و هزار بار میگم خدایا شکرت

 

پسندها (5)

نظرات (2)

mahsamahsa
20 آبان 98 17:45
خدا حفظش کنه هانا جون رو خیلی شیرینه ماشالله🌷
مامان بهناز
پاسخ
وای مرسی .نطر لطفتونه.😊😊
عمه فروغعمه فروغ
26 آبان 98 23:47
ان شالله همیشه به خوشی😊
مامان بهناز
پاسخ
مرسی دوست عزیز😊